Tut elimden arkadas

(denna dikt skrevs innan jag lärde mig svenska)

Hayat ne kadar gercek olsada ruyasiz olurmu?
Lekelenen bir karekterin yarasi iyilesirmi?
Kahrolan ben ilizyonlarimin kurbanimiyim yoksa?
Elini uzatta kurtar beni arkadas!

Derbeder olup haftalarca kapi kapi köpek gibi dolasan senmiydin?
Ac kalip yemek yerine su icenmiydin?
Yuzkaraligin, utancin ve nankörlugun darbesini senmi yemistin?
Ne olur yardim et bana arkadas!

Asksiz, sevgisiz ve yalniz buyumenin ne oldugunu bilirmisin?
Bicare olup soracak birisini bulamanin kahrini cekmek kolaymi zannediyorsun?
Herseye ragmen etten bir duvar gibi yikilmayan bir kahramanmiyim?
Agzini acta bir sey söyle arkadas!

Cile ve dertlerimin tohumunu benmi ektimde bicmeye mahkum oldum?
Belkide insanligin tanimini kavramayan mahsum birisimiyim?
Karanlikta igne ucu kadar isik görmek hissini tatmak nedir bilrmisin?
Dostunu ve dusmanini ayirmanin zamani gelmedimi arkadas!

Ne kadar aci ceksem bu izdiraplarimin sonu gelmeyecekmi?
Bu zindanda bu iskenceleri görmeyimi hakettim?
Yada kaderimin ilk ve dehset dolu yillarimin sonumudur dersin?
Kalbini acta sevgiyi ilet bana arkadas!

Dus kirikligina ugrayip bagislamak kutsalmidir dersin?
Öyleyse Allahin tek gunahkar kulu benmiyim?
Ne kadar yalvarip ve yakarsam bosunami olacak?
Bana dostlugun tadini sen verdin arkadas!

Ben eridim, bittim, tukendim artik yetmezmi?
Dus nehrine kapilip aci gerceklere göz yummanin ne zarari vardi sanki?
Suruklenmenin tadini damaginda kalmasinin acisini bilirmisin?
Yeter, beni duslerimle basbasa birak arkadas!

Numan Semsuri

Kommentera

