Ben ve o

sorgs(Den här dikten skrev jag innan jag behärskade svenska)

Asktan ne kadar nefret etsemde bir zaman sevecegim
Sacma, anlamsiz ve imkansizda olsa pes etmeyecegim
Her zaman istedigim gibi olmasada,
Bu defa sonuna kadar cabalamaktan taviz vermeyecegim.

Iliskilerden ve yasadiklarimdan ders almayi görev edinecegim
Hangisini ne zaman sevecegimi ögrenmeyi kendime zorunlu kilacagim
Bana gulup gecsenizde,
Sonucta guvenin bana, hayatimin kadinini bulacagim.

O na öpusmenin ve sevismenin verdigi hazmi tattiracagim
Zevkin ulu ve sinirsiz doruklarina vardiracagim
Ruyalarin sonu gelmez diye israr etsenizde,
Ruhun en derin ve sahane sevgisini o na hissettirecegim.

Sevginin karanliga gömulu, hos olan arka satirlarini o na sunacagim
Inatla ve tekrarla o na sundugumu hazmet diyecegim
Beni herzaman oldugu gibi hice saysanizda,
O na hic yasamadigi anlarin guzelligini yasatacagim.

Arkamdan gizli gizli dolasip ödumu koparmaya calisabilirsiniz
Korkunun dehset dolu ve olaganustu gucunun etkisini bana uygulayabilirsiniz
Yaratiktan ne kadar uzak dur desenizde,
Duslerimin sadik takipcisi olmaktan vazgecmeyecegim.

Numan Semsuri

Kommentera

